Често задавани въпроси

 

Процес на работа

След получаване на Вашето запитване /писмено или по телефона/ наш представител прави оглед на имота в удобно за Вас време. Съобразявайки се с Вашите изисквания и предпочитания търговският ни екип изготвя индивидуална оферта, в която се посочват параметрите на работа. Уточняваме с Вас всички детайли на предоставяните от нас услуги и след съгласуване изготвяме договор. Екип от професионалисти се заема с изпълнението на поетите от нас задължения. Пропърти мениджър отговаря персонално за Вашия имот и периодично инспектира екипа ни, за да се увери в качествената, прецизна, точна и в срок изпълнена работа. При възникнали въпроси или имате препоръки протърти мениджърът уговаря среща с Вас, за да ги обсъдите.

Отчет

В зависимост от договорения период за отчет /обикновено на тримесечие/ ние изпращаме индивидуален и детайлен отчет на посочен от Вас електронен адрес за кореспонденция.

Начини на плащане

Всички плащания за предлаганите от нас услуги се заплащат:

 

  • чрез банков превод
  • в офиса на фирмата
  • чрез посещение на място от наш представител

 

СТРАНИЦАТА В МОМЕНТА СЕ ОБНОВЯВА.

СКОРО ЩЕ БЪДЕ ОТРАЗЕНО НОВОТО СЪДЪРЖАНИЕ.

АНЕТИ

БЪЛГАРИЯ

гр. София 1505,   ул. Черковна 33

GSM: +359 876 990 110, Tel./fax: +359 2 870 16 04

e-mail: info2@aneti.net   Skype: aneti-7

Кликнете за да ни звъннете

Skype Me™!

Работно време:
Пон. - Петък : от 09:00 до 18:00
Почивни дни: Събота и Неделя

Как да стигна до офиса?

Страницата за често задавани въпроси последно бе редактирана на 19/03/2013.

Разгледайте по подробно за Клиенти, Работа при нас, Условия за ползване, Анети в медиите, Галерии, Често задавани въпроси, Статии почистване, Интересно, Полезни съвети почистване, Референции и Сертификати.